FANDOM

http://ogame327.de/epicblue/gebaeude/209.gif

Tilbage til Skibe

Beskrivelse Edit

Kampene i verdensrummet antog større og større dimensioner. Tusinde af skibe blev ødelagt og de derved opståede ruinfelter antoges at være tabt. Normale Transportere kunne ikke komme ud til disse ruinfelter, da ruinerne var i stand til at ødelægge skibene. Med nye skjoldteknikker var det muligt at reducere skaderne til et minimum, der ikke længere kunne skade skibene. En ny type af skibe blev født og døbt: Recycler. Med den var det muligt at opsamle råstofferne i ruinfelterne. Desværre bruger denne teknologi meget plads i skibet, hvorved dens kapacitet kun ligger på 20.000 enheder.

Anvendelse Edit

Recyclers bliver primært brugt til at recycle ruinmarker der opstår efter kamp

Recyclers der bliver sendt med som en del af den angribende flåde, kan ikke recycle Ruinmarken, da den først opstår efter kampen er slut. Ofte sendes en recycler med i angrebet, for at angriberen bedre kan time sine recyclere til at komme få sekunder efter angrebet.

Recyclerne skal sendes separat og ankomme efter slaget har fundet sted for at kunne recycle ruinmarken.

Recycleren er også oftest brugt til at fleetsave fordi recycleres relative langsomme hastighed gør at flåder ikke skal bevæge sig så langt for, at være savet i x tidsrum, og derved bruger skibene ikke så meget brændstof (deuterium).

Recycleren kan også bruges til at transportere råstoffer med, idet den har en fragtkapacitet på 20.000 enheder - dog foretrækkes Stor Transporter, da den er større og hurtigere, eller Lille Transporter, da den er meget hurtigere.

Fakta Edit

Pris Edit

Kampværdi Edit

Rapidfire mod Spionagesonde: 5 Rapidfire mod Solarsatellit: 5 Rapidfire af Dødsstjerne: 250

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki