FANDOM

http://ogame327.de/epicblue/gebaeude/106.gif

Tilbage til Forskning

SpionageteknologienEdit

Denne teknologi bruges til at spionere på andre med, og detektere (fange) når andre kommer mod din planet.

Spionageteknologien sørger først og fremmest for at udforske nye og effektive sensorer. Jo højere spionageteknologien er, des mere information kan opnås ved spionage på fremmede planeter. For spionagesonder er differencen imellem egen og fjendens spionageteknologilevel afgørende. Jo større denne er, des mere informationer fås og des mindre er chancen for selv at blive opdaget ved spionagen. Jo flere sonder man sender af sted, des flere informationer fås, men samtidig er chancen for at blive opdaget større. Spionageteknologien kan også bruges til at finde ud af, hvor stærk en angribende flåde er.

GiverEdit

  • Fra og med level 2 kan man se, hvor mange skibe, der tilsammen angriber.
  • Fra og med level 4 kan man yderligere se, hvilken slags skibe, der angriber.
  • Fra og med level 8 kan man nøjagtig se, hvor mange af hvilken slags skibe, man bliver angrebet af.
  • Level 2: Spionagesonde

ForudsætningerEdit

Forskningslaboratorium Level 3

Startprisen er 200 Metal, 1,000 Krystal, and 200 Deuterium.

HintsEdit

For raider er denne teknologi absolut krævet, da den viser, hvor stor en flåde og forsvarsanlæg modstanderen har. Derfor bør denne teknologi forskes på så tidlig et tidspunkt som mulig - bedst lige efter Lille Transporter.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki